Zákazníci, nejčastější požadavky
OSVČ, právnické osoby:
- Konfigurace Windows, Apple (macOS, iOS, ipadOS), Android.
- Sdílení, synchronizace a zálohování dat, emailů, kontaktů, kalendářů a poznámek pomocí počítačové sítě, NAS serverů a cloudových úložišť.
- Elektronický podpis, datová schránka, eKomunikace s finančním úřadem, s ČSSZ a elektronické zakázky.
- Zajištění povinností správce dat, vyplývajících z GDPR.
Obecní úřady:
- Pořízení či obnova elektronického podpisu (zaručeného i kvalifikovaného na token) a přístupového komerčního certifikátu.
- Agenda CzechPOINT@office, obsahující správu základních registrů a konverzní služby.
- Služby pověřence pro ochranu osobních údajů (GDPR DPO).
Školy:
- Zajištění povinností správce dat, vyplývajících z GDPR.
- Služby pověřence pro ochranu osobních údajů (GDPR DPO).
Advokáti:
- Pořízení či elektronického podpisu (zaručeného i kvalifikovaného na token) a přístupového komerčního certifikátu.
- eKomunikace se soudy prostřednictvím datových schránek a portálu JUSTICE.CZ.
- Autorizovaná konverze advokáta, převedení dokumentu z elektronické do listinné formy a naopak se zachováním právních účinků.
Lékaři:
- Pořízení a obnova elektronického podpisu, popř. přístupového certifikátu.
- Nastavení přístupu k portálům zdravotních pojišťoven a zajištění agendy eRecept.
- Konfigurace ordinačních programů (PC DOKTOR, PC DENT, AMICUS).